Menjava in reklamacije

14 dnevni rok za menjavo ali vračilo

Naša želja je, da v spletni prodajalni Fancybaby.si nakupujete udobno, varno in brez skrbi.  Razumemo, da pri spletnem nakupu izdelka niste pomerili, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek preprosto vrnete ali zamenjate.

Zamenjava izdelka

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Zamenjava je možna za izdelke, ki niso nošeni, poškodovani. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte v paket in ga pošljite na naš naslov. Paketu priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite, kateri drug izdelek želite. Naročen izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe (brez vonja, oblačila ne smejo biti pomečkana). Strošek pošiljanja vrnjenega blaga v obe smeri krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Vračilo izdelka

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT).   V tem roku nam po elektronski pošti info@fancybaby.si ali na telefonsko številko 040/229-675 (plačljiva številka Slovenskega operaterja A1)  sporočite, da odstopate od pogodbe. Izdelke morate vrniti nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopate od pogodbe.

Vračilo blaga je možno uveljaviti pri izdelkih, ki niso bili nošeni ali poškodovani, priložena mora biti tudi originalna embalaža izdelka in fotokopija računa.

Podjetje bo najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnilo vsa prejeta plačila.  Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

 Pošiljk z odkupnino in paketov vrnjenih na račun podjetja ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec (velja tako za menjavo, kot v primeru odstopa od pogodbe).

OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKA 

 

Reklamacija 

Podjetje Fancybaby.si nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, v skladu z ZVPOT. V primeru reklamacije izdelka iz naslova stvarne napake vas prosimo, da izdelek vrnete in priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov, v katerem opišete napako, ki ste jo zaznali na izdelku. Paketu priložite tudi fotokopijo računa. Vrnjen izdelek bomo predali v reklamacijsko službo, ki bo ocenila upravičenost reklamacije. O rezultatu postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obvestili v roku 8 dni po prejemu reklamacije. Fancybaby.si ne odgovarja za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilni uporabi in vzdrževanju izdelka. Fancybaby.si ne nudi prostovoljne garancije izdelkov. 

OBRAZEC ZA REKLAMACIJO IZDELKA 

 

Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.

Izdelke pošljite na naslov:

Trgovina s tekstilom VERAS 
Aleš Surina s.p. 
Prešernova ulica 14
6250 Ilirska Bistrica

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po elektronski pošti info@fancybaby.si ali na telefonski številki 040/229-675 (plačljiva številka Slovenskega operaterja A1).

 

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znaka odprtja, lahko vložite postopek odškodnine.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže; notranje embalaže, poškodovanega artikla, DPD nalepke in opis poškodbe. Dogovorimo se lahko tudi za prevzem poškodovanega paketa na Vašem naslovu.

V kolikor Vam je paket dostavila Pošta Slovenija in ste pri prevzemu oz, odprtju paketa ugotovili, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenija. To storite tako, da pošiljko prineseta na Pošto takoj, ko opazite poškodbo oziroma izropano vsebino; najpozneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Od poštnega uslužbenca zahtevajte sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki, katerega podpišete tudi Vi. Zahtevek na Pošti komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenija bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.